أهم المنشورات

الأحد، 14 ديسمبر 2014

رســالة للى كـان منى ***بقلم هند الجلالى***

رســالة
للى كـان منى
وفجأة راح وغاب عنى
رســالة
للى ساب ذكرى
تعيش جوايا تقتلـنى
إلى القلب اللى انا عشقته
إلى الروح اللى سِكنتنى
إلى الانسان اللى عشمنى
بجنة نعيشـها فى ألارض
فـعشت وأخرتها كده سابنى

إزيك وازي ضميرك
يـارب يكون مرتاح
تعرف انا كُــلى جرااح
انا عيشت ليالى بدموعى
ولا كنت بنام ولا عايشه
من كُتر الهـم
أنا حالى اتغيـر الوش مكشــر
والكلمة بتطلع ع الأد
وكرهـت الناس وكرهت الفرحة
والضحكة ما بقتش بجد
مــنك لله
يارب تعيش وتجرب وتحس الأأأه
انا بدعى عليـك
من بعد ما كُنت بدعيلك فـى كل صلاه
و ختـامى
شكـرآآ و تحياتى هند الجلالى
‏رســالة 
للى كـان منى
وفجأة راح وغاب عنى
رســالة 
للى ساب ذكرى
تعيش جوايا تقتلـنى 
إلى القلب اللى انا عشقته
إلى الروح اللى سِكنتنى
إلى الانسان اللى عشمنى
بجنة نعيشـها فى ألارض
فـعشت  وأخرتها كده سابنى 

إزيك  وازي ضميرك
يـارب يكون مرتاح
تعرف  انا كُــلى جرااح
انا عيشت ليالى بدموعى
ولا كنت بنام ولا عايشه
من كُتر الهـم
أنا حالى اتغيـر الوش مكشــر
والكلمة بتطلع ع الأد
وكرهـت الناس  وكرهت الفرحة
والضحكة ما بقتش بجد
مــنك لله 
يارب تعيش  وتجرب  وتحس الأأأه
انا بدعى عليـك 
من بعد ما كُنت بدعيلك فـى كل صلاه
و ختـامى 
شكـرآآ و تحياتى  هند الجلالى‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات