أهم المنشورات

الأحد، 30 نوفمبر 2014

*** قاضى .. السماء ***بقلم (( الأستاذ المصرى )) حمـــــــــــــــــــــــدى توفيق





******* قاضى .. السماء *******
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
أنا ها أسكت
مش
ها افتح
بُقى ومش ها أتكلم
مع
أنى
بشوف اللى بيحصل
قلبى
بيتألم
مش عارف مين فينا
هيزهق
وهيرفع
رايتة........... ويسلم
الشر
الكامن
فى قلوبكم فاضلة شوية
ويتكلم
؛؛؛؛؛؛؛؛؛
أنا كنت
عارف
م الأول.. أن كلمة براءة
ها أسمعها
بعلو الصوت
وكنت عارف أن قضائنا
شريف
وأحنا
اللى عاشقين البُكا
والموت
وأحنا
اللى ثورتنا كانت من
سكوت
لسكوت
أنا مش بلووووووووووم
القاضى
معذور
جهلنا.. فقرنا ..همنا..
جرحنا
دمنا
معذوووووووووووووور
مفيش
أدلة
ثبوووووووووووووووت
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
أنا ها أقعد
ساكت
بمزاجى لكنى ها أحترف
الدعاء
وأنا
جاهز من دلوقتى مابين
تمنى
ورجاء
ياااااااااااااااااااااااااااااااارب
لم
ننصف
فى أرض التعاسة والشقاء
لك
الأمر
كلة .. أنصفنا يا قاضى
السماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء ...!!
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
؛؛؛؛؛؛
؛؛
بقلمى (( الأستاذ المصرى ))
حمـــــــــــــــــــــــدى توفيق
إلغاء إعجابي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات