أهم المنشورات

الجمعة، 21 نوفمبر 2014

ولا يهمك ولا يهمك ========== بقلم الشاعر / احمد ابراهيم







تمت إضافة ‏2‏ صورة جديدة من قبل ‏الشاعر احمد ابراهيم‏.
ولا يهمك
=====
بقلم الشاعر / احمد ابراهيم
================
ولا يهمك
انا المقتول على دربك
ولا يهمك
انا المحروق بضؤ شمسك
ولا يهمك
انا المحروم من ضلك
ولا يهمك
انا المشنوق على بابك
ولا حسه
ولا عرفه ولا خدنى
فى يوم قلبك
اقولك ايه
ولا حرفى فى يوم شبك
على سطورى
ولا كملت
قصايد فيكى مكتوبه
وسبنى من زمان حضنك
ولا كلمه
ولا غنوة بتتغنا على لحنك
انا راحل
اكيد راحل ومش راجع هنا جمبك
انا عايش
سنين عايش لكن موتى كان منك
سبينى خلاص
معدشى خلاص اى كلام بيوصلك
خلاص انسينى
هنساكى حروفى دموع فى اوراقى
وشعرى حزين
من الامى وقلمى بحبره اه باكى
خلاص هقفل
بخط طويل على كتابى
ولا اسمك
هيجى فى يوم
فى اشعارى
ولا يهمك ولا يهمك
==========
بقلم الشاعر / احمد ابراهيم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات