أهم المنشورات

السبت، 15 نوفمبر 2014

(أغنية)أنا وحبيبى *****بقلم الشاعر/سامح محمد حسن حراز






(أغنية)أنا وحبيبى
*********
أنا وحبيبى خالطنا الهوا
رمانا بأشواقه وجمعنا سوا
يوم الحب يزيد
ويوم يمر شديد
****************
وانا وحبيبى جمعنا الزمان
قلبى على قلبه وروحى كمان
يوم يمر كعيد
ويوم القلب سعيد
****************
وأنا وحبيبى ما فى مثلنا
حنين لا يهدى وننسى نفسنا
بحبه من جديد
حبه فى قلبى شديد
*****************
وأنا وحبيبى على شط العشاق
بالغرام امتلكناه ونسينا الفراق
حبه كبير وفريد
يجرى فى الوريد
*******************
وأنا وحبيبى بالروح أتعاهدنا
على المحبه وبيت راح يجمعنا
حقيقى هو عنيد
بس بحبه أكيد
*******************
وأنا وحبيبى ابكانا الحنين
لايهدى بيوم لوطالت السنين
مهما نروح بعيد
تجمعنا مواعيد
********************
وأنا وحبيبى جننا الغرام
قصتنا جميله كالبدر التمام
بحبه وربى شهيد
والحب فى مزيد
********************
وانا وحبيبى صار نحكى باليل
ننشد الغرام وقلوبنا تميل بالميل
هوحبيبى الوحيد
من غيره أعيش شريد
*******************
وأنا وحبيبى أنا وحبيبى
*******************
بقلم الشاعر/سامح محمد حسن حراز

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات