أهم المنشورات

الأربعاء، 23 سبتمبر 2015

المهم حبك عايش في قلبي ... بقلم المبدع / جابر عبدالقادر

?المهم حبك عايش في قلبي؟
?جابر عبدالقادر؟ ?وحشتني؟
?هي-مساء الخير انت جاي
هنا تحتفل معنا با العام
الجديد طب كل سنة

وانت طيب انت متزوج
انت مرتبط علشان مش
شايفه حبيبتك معاك
اجبلك حاجة تشربها -
هو- لا اشكرك جدا وكل
سنة وانتي طيبة وعام
سعيد عليكي انتي
لوحدك هنا مفيش
حبيب معاكي حرام لي
كده الجمال ده لوحده
في المكان دة ومش
خايفها وانتي بتشربي
اية ده شمبانيا ولا عروقسوس -
هي- بتقول عرقسوس لية
فين احنا عند عم محمد
انت اول مرة تيجي هنا
باين كدة علشان اول مرة
اشوفك بس انت جميل اوي
وحلو ممكن تكون صحبي
وصديقي انا معيش حد هنا
ولا اعرف حد هنا انا اجاي
كل سنة واحتفل با العام
الجديد ممكن نكون احباب -
هو-انتي مش تعرفي انا مين
الاول انا جابر صديقك في
الجامعة انتي نسيتي
بسرعة كدة كان في
قصة حب جميلة افتكري
كدة وانسي شوية هذا-
هي - انت بتعمل اية
سيب الكاس مفيش
فايده فيكي من قبل
قلت ليكي بلاش
تشربي واليوم بردة
مفيش فايدة فيكي امته بة
تفوقي لنفسك شوية
اهلك هم الذين قالة لية
روح اتها من المكان
القذر الذي فيها شياطين -
هي- انت جابر عرفتك كنت
بتحبني واحبك بص انت
السبب في كدة سيبتني
وروحت تكمل تعليمك
وتسيبني وانا كنت وحيده
وكنت بحبك خلاص مادم
انت جيت ومش رايح تاني
انا ارمي الكاس ويله بينه
يا حبيبي بص اية في يدك دي
هو-انتي عارفه كنت
بجيبلك اية كل ما اشوفك-
هي-كنت بتجيب وردة
اية دي الوردة يا حبيبي
انا بحبك اوي يا جابر -
هو-وانا كمان بحبك اوي اوي ومفيش حد غيرك في قلبي؟؟
?جابرعبدالقادر؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات