أهم المنشورات

الثلاثاء، 22 سبتمبر 2015

?المهم حبك عايش في قلبي؟ ?جابر عبدالقادر؟ ?مساء الحب؟

?المهم حبك عايش في قلبي؟
?جابر عبدالقادر؟ ?مساء الحب؟
?مساء الحب - مساء الجمال - مساء الورد -
مساء القلب الجميل حبيبتي كل سنة
وانتي طيبة عارفه اليوم عيد حبي وحبك
اليوم تعرفت عليكي واليوم روحت عندكم
البيت واليوم اكلت مع اهلك واليوم اتزوجتك
علشان كان اجمل ايام حياتي وانتي في قلبي
وحضني حبيبتي قبل ان اشوفك كنت لا اعرف
معني الحب وحين تكلمتي معي قلبي دق
وعيوني راحت شمال ويمين انظراليكي واشوفك
من جميع جسمك علشان اشوف اية الجمال دة
انتي انسانة انتي امراة مثل الذي اشوفهم قلت
لنفسي لا اية ملكة او حورية قلبي يزيد الدقات
كنت اموت من نظرت عيونك ومن كلامك اية عملتي
فية اية حرام عليكي بس طول اليوم لا اعرف انام
وطول اسبوع افكر فيكي واهمل عملي وحياتي
حبيبتي انتي كل حاجة لي انتي الحب والحياة
نظره من عيونك هية حياتي وسمعت صوتك قلت
عصفور يغرد من السماء حبيبتي اية رائيك في المكان دة ؟؟
حبيب قلبي وروحي المهم انت معي في اية مكان
تكون في هو جميل علشان انت معي حبيبي انت
عمري انت املي انت حبي انت الدنيا التي كانت قبلك
ليس له وجود معي حبيبي انا كنت اشوفك يوميا
علشان كنت اجمل رجل واحله انسان ليه في الدنيا
كنت اقول لنفسي ياتي يوم احب هذا الرجل الذي
لا يهمه اي فتاة قلت لنفسي حين اشوفو اكلمة
واقولة انا بحبك ولكن انا اقول الكلام دة ازاي
روحت وراك وعرفت بيتك وسئلت عليك وعملت
لنفسي انت لا تكون في بالي بس حين شوفتك
وعيونك في عيوني انا كنت ادوخ واقع ولكن ملكت
نفسي علشان لا تقول لي وتمسك يدي علشان
لو لمست يدي فعلا كنت اموت ولكن انت قلت ليه
من خلال عيونك وسمعت دقات قلبك بتقولي بحبك
وانا اعترف انا كنت احبك من زمان اوي اوي علشان
قلبي اتعلق بيك قبل ان اتعلق با الحياة بحبك
وكل سنة وانت وانا معا علي طول يا حبيبي
وروحي وعمري ؟؟
?جابر عبد القادر؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات