أهم المنشورات

السبت، 29 أغسطس 2015

شاعر الروائع / أشرف فؤاد السمادونى " وحدانى يا هوى) "



(((وحدانى يا هوى))) احدى اروع (((أغانى الجيل الذهبى))) من كتابى الاخير
..............................................................................................
وحدانى بعيش يا هوى
وحدانى ف وسط دموع
..لا انا لاقى لقلبى دوا
ولا قادر اقول يا رجوع
...............................
ضيعت ف ليل حرمانى
.......ايام وليالى كتيره
مش عايز اضيع من تانى
واعيش مع وهم وحيره
..............................
وحدانى بعيش يا هوى
وحدانى ف وسط دموع
..لا انا لاقى لقلبى دوا
ولا قادر اقول يا رجوع
..............................
لا انا لاقى تمن لحنانى
ولا عارف اهرب م الغيره
..مليت ظلمك يا زمانى
..وجراحى ف قلبى كتيره
..............................
وحدانى بعيش يا هوى
وحدانى ف وسط دموع
لا انا لاقى لقلبى دوا
ولا قادر اقول يا رجوع
.............................
جرحنى الليل وعذابه
.من سهره وحكاياته
..ضيعت لقلبى شبابه
ايه اللى نابنى ونابه
...............................
وحدانى بعيش يا هوى
وحدانى ف وسط دموع
..لا انا لاقى لقلبى دوا
ولا قادر اقول يا رجوع
...............................
من قلبى خلاص يا هوى
.انا تبت ما احب تانى
......مش عايز حتى دوا
وكفايه اعيش وحدانى
......................... وحدانى يا هوى
................................................
شاعر الروائع / أشرف فؤاد السمادونى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات