أهم المنشورات

السبت، 29 أغسطس 2015

??المهم حبك عايش في قلبي؟؟ ??جابر عبد القادر؟؟

??المهم حبك عايش في قلبي؟؟
??في اية كل دة علشان قلت انا مسافر
ظروف شغلي كدة اعمل اية مصلحتي
وفلوسي برة اسبها انا قلت ليكي من قبل
انا اجيلك يومين عاوزه اية اكتر من كده وحين
اجيب الفلوس من بره واعمل مشروع هنا
ارحميني شوية كل لمه اجي هنا تقلبي وشك
لية كده انا لاحرمك من اي شيئ طلبات مجابه
كله لمه اجي اجبلك احسن حاجة في الدنيا
بص لو جيت تاني وشكلك كده انتي حرة انا
ارحميني شويه انا باجاي من تعب علشان ارتاح
معاكي انتي نسيتي حبنا وانتي تعرفي جدا مفيش
حد في قلبي غيرك انتي وانا بعمل المستحيل علشانك
انتي شوفي الاول كنتي ايه وانا وانتي عيشتنا ارجوكي
لازم يكون في حب انا لا اعرف حد بره خالص-
-يا حبيبي تعاله ادخل من البلكونة الجوة بارد جدا انت
عارف بحبك اوي بس انت متزوج برة وعندك اولاد وانا
عرفت ومش عاوزه اكلمك انا عارفه انت بتجبلي كل
حاجة بس انت المهم في حياتي انا محرومه منك انت
في شغلك وبتروح الي بيتك التاني وانا هنا وحدي انت
مش فاهم الزوجة مش عاوزه اي حاجة غير زوجها هو
حياتها وكل شيئ ليه مش الهدا ية ولا الفلوس قبل ان
تسافر كانت الدنيا جميلة اوي علشان كنت في حضني
وقلبي انت تاتي يومين لا ينفع يا حبيبي والزوجة التانية
مرتاحة معاك بعد اية لمة معاك فلوس وشركات انا ليه في
كل دة ولا انت ناسي انا عملت كدة بعد ماكانش معاك مليم
واقفت جنبك واشتغلت معاك وكل شيئ كنت بكتبه في حسابك
بس بلاش الاهمال لية علشان انت تخسرني وانت عارف انا ممكن
اعمل اية يا حبيبي انا مازل احبك وانت تعرف كده ولو كنت لا احبك
واسئل عليك بس لمه عرفت بانك متزوج وعندك اولاد سماحني
يا حبيبي مصلحتي اهم من اية شيئ في الدنيا كلة تعبي وعمري
تيجي واحدة تانية تخدا كل ده معلش اكتبلي نصف الثروة -
-لية ومين قالك اني متزوج برة وعندي اولاد انتي عارفه كل
حاجة ليكي كل شيئ ياحبيبتي خلاص اجيالك بعدة كدة 4 ايام -
- اكتب نصف الثروة لو لسة بتبحني انا مازلت احبك وانا لا اطلبمنك غير حقي --طب ممكن لمة اجاي المرة التانية علشان معاد الطيارة يا حبيبتي -
- حبيبي انت عارف اجيلك هناك واعمل معاك حاجة مش كويسةانا بحبك ولا اقدر ابعد عنك خلينها احباب معا والمرة القادمة تعمل حسابك ماشي يا حبيبي -
- حاضر يا روحي انتي حياتي وعمري يلة بقة تيجي توصليني -- يلة يا حبيبي ؟؟
??جابر عبد القادر؟؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات