أهم المنشورات

الاثنين، 21 سبتمبر 2015

أنا بعشقك بقلم كابتن  |سعيد عبد العزيز الحاجة

أنا بعشقك
بقلم كابتن
 |سعيد عبد العزيز الحاجة
أنا بعشق حرف أسمك ................. وكُل رسم .رسم جسمك
أنا بعشق لمسه أديكى ................ ولا نظرة من عنيكى
وروحى ديما بتناديكى ................... وعشق فية عشق ليكى
بعشق كلمة بتقوليها .................... ولا جمُلة تكتبيها
ولا حلم يجمعنى بيكى .................. يطفى شوقى وحبى ليكى
أنا بعشق الحُب فيكى ................... وية لمعة جوة عنيكى
ولا بسمة من شفاكى .................... ولا ضحكة تسعد هواكى
صورتك ديما بتلاحقنى ..................... وطيفك عمرة ما يفرقنى
بشم ريحة الورد فيكى .................... لما روحى بتناديكى
وكمان بغار عليكى ......................... لما حد بيناديكى
نفسى أخدك جوة منى ................. وأخبيكى جوة ننى
وأن سأل حد عنك ........................ وهيخدك من جوة منى
أقول خُدوا روحى منى .................. ولا يبعد حبيبى عنى
أنا بعشق حرف أسمك ................. وأى رسم هو رسمك
بقلم كابتن |سعيد عبد العزيز الحاجة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات