أهم المنشورات

الأربعاء، 16 سبتمبر 2015

?عذاب الحب وتعب الحب؟ ?جابرعبدالقادر؟

?عذاب الحب وتعب الحب؟
?جابرعبدالقادر؟
? نفسي اجوز؟
?احكي ولا ابكي
اتكلم ولا اضحك
علي نفسي
علشان كانو اهلي
زمان بيقولو
لي بكره تكبر
وتكون عريس
كبرت وشوفت
بعيوني كيف الحب
وكيف يكون الشاب
عريس يفرح ساعة
وارقص مع اهلي
واصدقائي وعروستي اروح
الي البيت مع عروستي
التي كنت معها شهور
وسنين وحين اقرب
اليها واعرف باني معه
لوحدنا مع عروستي
وحبيب قلبي يصرخ
ويقول ليه مين انتي
انا كنت بحبك انتي
يا نهار ابويها ابيض
ايه دة فين جمالك
وجمال عيونك
ولا شعرك الذي
كان مثل الحرير
وصوتك الذي في
اذني وقلت عليه
صوتك بلابل يا نهار
اهلي ابيض ياريت
لم اكبر واعرف الحب
وغش الحب والكلام
المعسول ولكن في
ناس تقول لي المهم
الاخلاق صدقوني اول
لحظه عرفت بانها ليس
عندها اخلاق تخلع ملابسها
وعاوزه تفتح الباب وتقولي
تعاله في الهواء يا نهار اهلك
اسود تعالي هنا وفي ناس تقول
المهم عندها دين وهي لم تعرف
تقراء الفاتحة انا خلاص مش عاوز
اجوز تاني باين الكل كدة حلوين
من بره ومن جوه يعلم الله؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات