أهم المنشورات

الثلاثاء، 15 سبتمبر 2015

?جابرعبدالقادر " ?المهم حبك عايش في قلبي ؟ "

?المهم حبك عايش في قلبي ؟
?جابرعبدالقادر؟
?اجمل حب؟
?حبي وحبيبي وحبيبتي 
وحشاني كتير سفرتي 
وغيبتي عليه وانتي تعرفي 
لا اعرف اعيش ولا انام 
ولا اقدر اعمل حاجه من 
غيرك اكون انسان بلا 
روح بلا احساس ولا 
يعرف انا فين وعاوز 
اية علشان انتي 
العقل والقلب والروح 
حبيب قلبي انت اول 
حب واجمل كلمه عرفتها 
وكنت لا اعرف اقوله طول 
غيابك عني حبيب قلبي 
انتي في قلبي ولا اعرف 
اعيش من غير قلبي 
انتي كل شيئ في 
حياتي حبيبتي انام 
واصح واقول لكل النا س 
فين حبيبتي تعالي لي 
قبل الناس يقوله علية 
مجنون حبيبتي تعبفي 
ايه الذي مصبرني علي 
غيابك هو صورتك وعطرك 
وملامح وجهك الذي لمستها 
بيدي وعطرها في اصابعي 
ومن يومها تعالي انا وحيد 
من غيرك تعالي قبل ان افارق 
الحياة علشان انتي الروح 
التي تغذي جسمي وقلبي 
انا سمعت بانك قادمة غدا 
لو انتي جايه افرش الارض 
الورد وازين المكان من اول 
لا اخرها بنور علشان غدا 
اكون اسعد انسان في الدنيا 
تعالي وتشوفيني وتشوفي فرحتي بيكي؟
?حبيبي انا فعلا اكون موجوده 
غدا بس بلاش الذي عاوز 
تعملو دة علشان مش اكون 
لوحدي وشيل الصورة التي 
كنت انا وانت معا فيها ممكن 
ولا تبلغ احد بيها ولا احد يشوفها 
ممكن حبيب قلبي الغالي بس لمه 
تشوفني لا تزعل مني انت كنت 
حبيبي وكنت في قلبي وروحي 
بس لمه سفرت اتغيرت الحياة 
بنسبه لي حبيبي انا خايفه عليك 
وفكر لا تشوفني ممكن حبيب 
قلبي وعقلي وروحي ارجوك 
تسامحني ولا تزعل مني ممكن؟ 
-لية بتقولي كدة في اية حبيبتي 
انا مستنيكي من زمن ولا كان 
في عقلي غيرك انتي اوعي 
تكوني اتزوجتي كنت اموت 
نفسي واموتك ويقولو علية 
مجنون قبل ان اموت من 
حسرتي علي حبي وحياتي 
لا النهاية للعالم كله حين 
اشوفك وعرفت فعلا اتزوجتي ؟-
حبيب قلبي انت الحب والحياة 
وليس عرفت الحب غير من 
قلبك الطيب وعرفه بانك ممكن 
تسامحني مكنتش اقدر اقول 
لا علشان كنت وحدي وليس 
انت معاية اهلي واقاربي وكل 
الناس كانو علية واحلفلك بانك 
اول حب واخر حب لية حبيبي 
متزعلش مني كفاية اتعذبت كتير 
من غيرك سيبني اشوفك ولو مرة 
واحده علشان اكون سعيدة يمكن 
تكون اخرة مرة اشوفك فيها بحبك يا اجمل حب في حياتي ؟
?جابرعبدالقادر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات