أهم المنشورات

الأحد، 13 سبتمبر 2015

??عذاب الحب وتعب الحب؟؟ ?جابرعبدالقادر؟

??عذاب الحب وتعب الحب؟؟
?جابرعبدالقادر؟
??اة من قلب 
كان كويس 
مع انسانه 
تفتكر نفسها 
هي الوحيده 
تتلاعب بقلبي 
ولم تعرف بان قلبي 
اتجرح من بنات 
كتير زيها ولكن 
قلبي لم يتعلم 
من الغلط كنت 
معاها كتاب 
مفتوح وكنت 
معاها حياة 
ومفيش غيرها
في الوجود قلب
يفرح بيها حين
يسمع ويحس 
بيها وبعد كدة
اغلقت في وجهي
الباب ولكن لم
تعرف باني علشان 
اتجرحت من بنات 
كتير واتعلمت 
من الجروح اقول 
لكي بانك تاتي
اليه وتركعي امامي
وتقولي بلاش تعذبني 
انا لا اعذبك بس زي 
اغلقتي الباب في 
وجهي انا لم افعل 
مثلك بل اجنك واكون 
اول انسان جن انثي 
من الحب علشان 
كنتي لي الامل 
والحياة والحب 
وانتهي حبي بيكي 
كنتي اخر انثي 
احبها علشان بعدك 
يموت قلبي ويكون 
ليس في حب لا اي
انثي او فتاة في 
الوجود علشان انتي 
لم تعرفي الحب 
الحقيقي انا اسف 
اتجرحت كتير وكفايه 
جروح علشان قلبي 
لم يتحمل جرح اخر 
اشكرك جدا يا نهايه
الحب في حياتي؟؟
??جابرعبدالقادر؟؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات