أهم المنشورات

السبت، 12 سبتمبر 2015

بقلم / مسعد أبوهمسة " و مـاليـش "


و مـاليـش 
في بعـده . يــومي مــبيـعـديش 
أنت اللي أجمـــل مــنه مفيـش 
وأنا قــد . كــل الـــدنيا . بحبـــك 
-----------------------------------
حبيبي أنا لــو أقـول علي وصفك 
مقدرش أوصف سنة في ملامحك 
هـــو القمـــر يجي .جنبــك أيـــه 
في جمال ورقـة سحــر حـلاوتـك 
أسهر يطول الليل علي سيـرتــك 
ان غبت عني في مرة وشوفتـك 
أقـــول حبيبي . وغـيره مـاليـش 
فـي بعـــده ليلي . مـبيـعــديـش 
وانت اللي أجمــل مــنه مفيش 
وأنا قــــد حب الـــدنيا بــحبــــك 
.-----------------------------------
ده . كفــاية لما بشوفـــك تضحك 
أفرح وأضحك . أنا علي ضحـكــك 
ألقـــــاك منـــور . لـيـل الــكـــون 
واعيش حياتي في جنة سحرك 
أقــــول حبيبي وغـيره مـاليش 
في بعـــده ليلي . مــبيـعــديـش 
وانت اللي أجمل مــنه مفيش ،
وأنا قــــد حب الـــدنيا بــحبــــك 
--------------------------------
بقلم / مسعد أبوهمسة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات